close

點解我個Blog好似好怪雞?

(暫時無人問過我架,只不過自己多手打下,或者江sir見到可能會問嘛!)

因為,平時壓力大,會怕腸胃壞

唔怪一d減下壓點得呢!係咪先!

所以呢個年頭先有咁多爛gag冷笑話惡搞出現

歷史科同我地講,任何野出現都有佢ge背景原因ge,That's right!

 

仲有,我覺得做人就唔好咁平凡

唔係無人記得自己架

做人就要做個特別的

學柴九話︰"人生有幾多個十年!最緊要活得夠怪!"

p.s.好似原文唔係,不過,不要緊吧(=.=||)

p.s.2 有人問我點解貼篇Wrong Hole出黎,我覺得,唔緊要丫,夠怪夠搞笑嘛!而且,佢真係神作XD"

Be the one , be the special one and be your own special one

arrow
arrow
    全站熱搜

    yalelam 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()