close

剛剛去完物理比賽返黎…感覺極o咀…

我諗住呢個係第一重,唔會好難啦

難,的確唔算係ge…不過你一係未見過,二係佢好怪雞,三係佢唔夠條件…

真係好o咀囉d題

呢份卷係一份我見到都面青ge卷…

"點會有人出d咁題架!"

 

我一收到份卷,諗住多少有d渣拿,識d啦

……

"點解會咁架,一題都諗唔到!?"

↑=.=|||

我過左成大半個鐘先落筆囉…

之後仲有更o咀的

我好大工程咁做左題覺得好有機啱的大題

諗住可以攞到幾分

點知…

佢只係第四題的a小題的第i問…

唔記得講,佢問答5題,每題8分

大題6題,每題六分

其中,第一二三題一個問就十分,第五六題兩個問先十分,第四題分ab小題a小題兩小問,b小題三小問…

……即係,2分!?

唔公平,d分分配得唔公平!

不過無計

 

人生就係咁…真係好講運氣

今次比賽有運的一定win的,因為d題怪雞…

而且,果d我覺得唔係咩平時努力就識的題

p.s.不過我睇現場好似都無人識做…= =""

唉,聽天吧聽天吧…

arrow
arrow
    全站熱搜

    yalelam 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()