我對失分一向很敏感…

今係本年最後一日

點解…

點解d咁碌葛ge事情會發生係我身上!?

我…又扣左d冤枉分啦…

今朝個電腦考試,錯左至少兩題了

可能唔止錯呢兩題

明明果題郵件格式我本來就選A的,之後又轉左D

明明啱左又唔信自己,慘呀

仲要貴到成四分一題,慘中之慘呀…

另外有一題,我諗好多人都錯了

你條是非題呢,個"/" 號竟然換左做"\"號,大大大大卑鄙也

本來我覺得江Sir都好正人君子的,看來…得有所保留了…

 

再來就是Judy飯…呀不,今天的變回正常了一點,姑且叫回Oral Exam吧

在Oral Exam中,我的聲量好像很小

不只一人跟我這樣說…

說了後我也覺得真是小了點

看來當局者在局中真是比較難察覺的

幸好的是,我的個人回答問題時答得很流暢,算是拿回一點點分吧…

 

總言,失分了,傷心啊…

arrow
arrow
    全站熱搜

    yalelam 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()